Visie
NAmens
Desarc
±
DESaRC NAMENS…
Desarc is een interieurontwerpbureau dat interieurconcepten ontwikkelt en op allerlei locaties en situaties implementeert namens onze opdrachtgevers. Om namens een opdrachtgever of een merk te kunnen werken, moeten we die écht kennen. Dat kan alleen wanneer er sprake is van oprecht en evenredig partnerschap. Daarom werkt Desarc namens klanten, in plaats van voor klanten of voor zichzelf. We geloven in langdurige relaties die gebaseerd zijn op wederzijds vertrouwen en openheid.
IDENTITEITSVERTALERS EN CONCEPTBEWAKERS
Wij kruipen bij elke opdracht in de huid van onze klant en kijken door de ogen van de klant van onze klant. Onze expertise is het vertalen van de identiteit van een merk in een relevant, geloofwaardig en onderscheidend interieurconcept en het doorontwikkelen en bewaken van het interieurconcept tijdens de implementatie ervan.
ALLES COMMUNICEERT
Elk merk heeft een eigen identiteit en vertelt een uniek verhaal. Wij zijn ervan overtuigd dat alles wat je ziet, ruikt, proeft, hoort en voelt communiceert. Overal en altijd. Alles moet hetzelfde verhaal vertellen. Alleen zo is het merk geloofwaardig en overtuigend.
Wij zien het interieur als een essentieel, onlosmakelijk onderdeel van die totale merkbeleving. Om een totaalconcept te kunnen ontwerpen werken we met meerdere disciplines op het snijvlak van communicatie, ruimtelijke vormgeving, architectuur en grafisch ontwerp.
HET JUISTE DOEN
We zijn creatief en eigenzinnig, maar zijn dat altijd in dienst van het project en het doel wat bereikt moet worden. We laten het ontwerp spreken in plaats van ons ego. Een concept is pas goed als het past bij de strategische uitgangspunten die we samen met de opdrachtgever hebben vastgesteld. Ons doel is het juiste maken voor de juiste groep mensen. En als het even kan, doen we dat zo mooi mogelijk. We blijven tenslotte ontwerpers.
…VOLGENS DESaRC
We geven het toe: we zijn vakfanaten. Als er een mogelijkheid is om te praten over ons vak, grijpen we die met alle liefde aan. We delen heel graag onze kennis en mening over onderwerpen die ons bezighouden of waarvan we denken dat ze het delen waard zijn. We werken namens klanten en ons werk spreekt voor zich, maar dit betekent uiteraard niet dat we er geen uitgesproken visie op hebben. Lees hier onze blogs en leer ons beter kennen.