HEMA mode
±
Frisse presentatie van de beste basics HEMA pakt uit met een nieuwe collectie damesmode-items. DESARC ontwikkelde hiervoor samen met HEMA de retailformule: fris, nuchter, eenvoudig en duidelijk.
Verleiden met basics
De nieuwe collectie verpakte items was uitgangspunt voor het ontwerp. Basics zoals t-shirts krijgen niet alleen een duidelijke plek in de winkel, maar ook een duidelijk eigen gezicht in de vorm van een nieuw shopdesign. Met meubels die speciaal ontworpen en gemaakt zijn om het product tot zijn recht te laten komen. De verpakte basics zijn hier de held, die de vrouwelijke HEMA-klant verleidt. Boodschap: ‘Bij HEMA vind je elke dag de beste basics’.
Modeveld
Naast de verpakte basics brengt HEMA een nieuwe serie ‘modische basics’. DESARC ontwierp voor de presentatie hiervan een wand en een modeveld. De klant ziet hier direct het model en de beschikbare kleuren. Ook de wand vol modeproducten, van vloer tot plafond en op kleur gerangschikt, laat zien: de focus ligt op eenvoud, prijs en beschikbaarheid.
NIEUW-eiland
HEMA brengt klanten graag op een idee. Hoe combineer je jack en t-shirt, jasje en rok? Dat laten we zien in het NIEUW-eiland. In één oogopslag ziet de klant welke combinatiemogelijkheden er zijn. Een opstapje naar de aanschaf van een complete outfit.
Geïntegreerde aanpak
De opvallende visuals maken deel uit van het totale concept. Dat is de aanpak van DESARC: vanaf het begin van het ontwerpproces meedenken over het hele pakket. Inclusief prijsitems, communicatie-items en shopdesign. Zo maak je één geheel, dat sterk, nuchter en duidelijk communiceert. HEMA maakt gewoon bijzonder. DESARC laat het zien.